Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki
Mój Klient – firma zajmująca się naprawą posprzedażową elektroniki – tworzy Dział Obsługi Klienta.
Poszukuje obecnie 3 pierwszych osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
Obsługa telefoniczna zgłoszeń klientów indywidualnych w zakresie usterek zakupionego sprzętu RTV znanego światowego koncernu
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1-C2
- Biegła obsługa komputera
- Mile widziany status studenta
Mój Klient oferuje:
- Pracę od zaraz w Ożarowie Mazowieckim (niedaleko PKP)
- Umowę zlecenia ze stawką 32 zł netto/godzinę
- Gruntowne szkolenie z zagadnień technicznych, komunikacji z klientem oraz obsługi systemów IT
- Możliwe wyjazdy szkoleniowe – zagraniczne
Informuję, że skontaktuję się tylko z wybranymi Kandydatami.