Key Account manager
Miejsce pracy: Warszawa płd.-zach. lub w przypadku osoby spoza Warszawy – home office
Dla Klienta – znanego producenta AGD poszukuję obecnie Key Accout Managera
Zakres obowiązków:
- Współpraca z dwiema sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży AGD (wizyty w centrali sieci zlokalizowane w Warszawie i na Śląsku), w tym: przygotowywanie planów sprzedażowych i ich realizacja, dbanie o relacje i bieżącą współpracę (w sprawach zamówień, sprzedaży, cen i wprowadzania nowych produktów oraz związanych z obsługą klienta) i udział w negocjacjach kontraktów rocznych
- Monitorowanie działań konkurencji
- Reprezentowanie firmy na targach krajowych i międzynarodowych
- Opieka nad zespołem 6 handlowców: monitorowanie pracy i rozliczanie z wykonanych zadań na koniec miesiąca, doszkalanie oraz cykliczne wyjazdy do klientów
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży
- Idealnie doświadczenie w sprzedaży AGD do dużych sieci handlowych
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Samodzielność w działaniu
- Myślenie analityczne
- Dobra organizacja pracy
Pracodawca oferuje:
- Pracę z rozpoznawalną marką AGD
- Umowę o pracę z wynagrodzeniem miesięcznym do 14.000 brutto lub kontrakt B2B z odpowiednio wyższym wynagrodzeniem
- Premię kwartalną, gdzie sky is the limit 🙂
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
- Opiekę medyczną i kartę sportową