Kierownik Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Dla Klienta z branży produkcji urządzeń poszukuję obecnie Kierownika Serwisu.
Klientowi zależy na pozyskaniu osoby, która w pierwszym etapie pracy zidentyfikuje i wdroży kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) dla procesów, zapewniając ich stałe monitorowanie oraz optymalizację.
Twoje zadania:
- Zarządzanie 15-osobowym zespołem
- Zarządzanie naprawami serwisowymi: planowanie, monitorowanie i zapewnienie przestrzegania standardów jakości
- Zarządzanie magazynem
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami serwisu
- Tworzenie i zarządzanie budżetem działu, w tym monitorowanie wydatków oraz optymalizacja kosztów
- Inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu poprawę efektywności procesów posprzedażowych
- Raportowanie
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku/doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie i odwaga w inicjowaniu i wdrażaniu procesów
- Komunikatywna znajomość j.angielskiego
- Wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Pracodawca oferuje:
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B – Ty wybierzesz 😊
- Pakiet socjalny